دانش مارکت

ارائه کننده خدمات علمی، آموزش و پژوهشی

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

راهنمای اخذ پروژه های کسر خدمت

راهنمای اخذ پروژه های کسر خدمت

پروژه های کسر خدمت  را فقط دانشجویان کارشناسی ارشد ودکتری ویاذ فارق التحصیلان می توانند اخذ نمایند. این پروژه ها می بایست حتما از مراکز نظامی مورد تایید بنیاد نخبگان نیروهای مسلح باشد. لازم به ذکر است بنیاد نخبگان نیروهای مسلح زیرمجموعه ستاد کل نیروهای مسلح بوده و ارتباطی با بنیاد ملی نخبگان ندارد. البته بنیاد ملی نخبگان (واقع در خیابان آزادی) نیز برای دانشجویان و دانش آموختگانی که دارای شرایط نخبگی ( مدال المپیاد، رتبه کنکور و ..) باشند تسهیلاتی در زمینه خدمت سربازی ارائه می کند اما با توجه به دامنه وسیع پروژه های سربازی بنیاد نخبگان نیروهای مسلح، در اینجا صرفا به معرفی و تشریح مراحل کسر خدمت بنیاد نخبگان نیروهای مسلح می پردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
راهنمای نگارش پروپوزال

راهنمای نگارش پروپوزال

اگرچه فرمت نگارش پروپوزال کارشناسی ارشد در دانشگاه های مختلف متفاوت است اما محتوایی که دانشجو می بایست تحت قالب مورد نظر دانشگاه تهیه کند تقریبا ساختار استاندارد و مشترکی دارد. در نگارش پروپوزال ابتدا باید بر اساس علایق و توانایی ها و جستجوی مقالات و پایان نامه های موجود و با راهنمایی استاد راهنمای خود موضوع و زمینه فعالیت پژوهشی خود را مشخص کنید. موضوع پروپوزال باید بصورت یک جمله واضح بیان شود.  موضوع پژوهش در ابتدای پروپوزال بیان شده و  متغیرهای اصلی پژوهش در آن لحاظ می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

انجام کلیه خدمات پایان نامه کارشناسی

انتخاب موضوع پایان نامه کارشناسی و مشاوره نگارش و تدوین مطالب، انجام تحلیل های آماری فصل چهار پایان نامه کارشناسی و شبیه سازی با نرم افزار


برای بهره مندی از خدمات ما، میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در بخش "تماس با ما" تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

همه چیز درباره یک مقاله ISI

 اگر دانشجوی کارشناسی ارشد باشید و مقاله آی اس آی داشته باشید حتما می دانید نانتان برای ورود به مقطع دکتری در روغن است و می توانید به راحتی خوردن یک لیوان آب خنک مصاحبه دکتری را طی کنید. غیر از این هم که باشد نوشتن مقاله آی اس آی معنی اش این است که شما در رشته خودتان بسیار موفق بوده اید و حتی توانسته تولید علم هم بکنید. اما واقعا مقاله آی اس آی چیست؟ آیا نوشتن مقاله آی اس آی یعنی رسیدن به آخر خط دانش و علم در یک رشته. یا اینکه این تنها یک استاندارد برای انتشار مقاله در سطح بین‌المللی است؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

استخراج مقاله از پایان نامه

دانش مارکت با تیمی مجرب توانایی استخراج مقالات کنفرانسی، ISC و ISI از پایان نامه ها و سمینارهای تخصصی را دارد. ااینکار بارعایت کامل امانت تحت نظر صاحب اثر و با بالاترین کیفیت و باتضمین پذیرش صورت می گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰